Kezdem azzal, hogy szeretem a kreatív gondolkodást, -főként ha pálinkáról van szó- az ennek következményeként létrejövő kreatív dolgokat, mert ezek többletértéket hoznak, egyediek, alkalmasak a minőség megkülönböztetésére, a fogyasztói ízlés formálására, stb. Tehát ez rendjén van!
Hallottam, láttam néhány darabját annak az együttműködésnek, ahol a művészi érzékenység, kreativitás, az esztétikum, az egyediség valóban örömteli módon jelenik meg, többek között pálinkás-palackok formájában, amely ténylegesen az igényességet, a minőséget jeleníti meg, azt gondolom ez is rendjén van! És hogy ne legyek igazságtalan, a Rézangyal több esetben remek markentinggel, sikeres innovációval lepte meg már a fogyasztót, de...
Nos, hogy lassan így majdnem minden egyben van, az az, létrejött a minőségi-művészi palack, azon elmélkedem, hogy lesz-e belevaló, minőségi, netán művészi színvonalú pálinka?
Talán, az egész ügyben ez az egyetlen „apró” bizonytalan pont, amit érzékelek, mert nincs tudomásom arról, hogy a szóban forgó társaság rendelkezne pálinkafőzdével, következésképpen minőségi pálinkával. Ha ez igaz, - tételezzük fel - akkor mi is fog az említett minőségi palackokba kerülni? Gyenge, jó esetben közepes minőségű pálinka, top kiszerelésben? Ez azért nem jól hangzik, főként abból az irányból nem, ahonnan a szakmaiságot fennen hírdetik, leginkább persze kommunikációs szinten! Ellenben marketingnek nem rossz!
Akkor most hogy is állunk? Hogy is áll a forma, és a tartalom egysége? Sehogy, és ez kár!
Kár a pálinkáért, kár a fáradozó művészekért, és kár a fogyasztóért, kár sokmindenért! Ebben a formájában ez a Kollekció, Árt!
Persze, azért nem bánnám ha most nem lenne igazam!